4 تیپ نیروی زمینی ارتش در حال امدادرسانی به زلزله‌زدگان


 خسارات زمین لرزه در منطقه سر پل ذهاب

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در حاضر 145 فروند بالگرد آماده اعزام به منطقه برای کمک به امدادرسانی و انتقال مجروحان هستند.   امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به وقوع زلزله در کرمانشاه اظهار داشت: شب گذشته پس از وقوع زلزله نیروی زمینی ارتش وارد عمل شد.

وی با بیان اینکه با توجه به بحران شدیدی که در منطقه ایجاد شد نیروی زمینی ارتش با هماهنگی فرمانداری در منطقه حضور یافت، افزود: پس از وقوع زلزله بلافاصله پادگان ابوذر را برای درمان مجروحان با توجه به تخریب بیمارستان پل ذهاب تخلیه کردیم.

حیدری با بیان اینکه همچنین در این پادگان همزمان ستاد بحران تشکیل شد، تصریح کرد: با توجه به حجم بالای خسارت دستور دادم 4 تیپ نیروی زمینی برای تسریع آواربرداری در منطقه مستقر شوند و نجات جان مصدومان اولویت نخست محسوب می شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه در پادگان ابوذز 270 مصدوم زلزله تاکنون از مردم منطقه درمان شده اند، تصریح کرد: ان شاالله تا غروب عمده کار نجات مصدومان را به پایان خواهیم رساند.

حیدری با بیان اینکه از شب گذشته تمام بالگردهای هوانیروز ارتش در آماده‌باش کامل بود، تاکید کرد: در حاضر 145 فروند بالگرد آماده اعزام به منطقه برای کمک به امدادرسانی و انتقال مجروحان هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.