احتمال برگزاری رزمایش مشترک میان یگان صابرین و تیپ ۶۵ نوهد


رزمایش

فرمانده یگان ویژه صابرین گفت: اگر سلسله مراتب موافقت کنند، "یگان ویژه صابرین" و "تیپ ۶۵ نوهد" رزمایش مشترک برگزار می‌کنند  اخیرا همایش مشترک فرماندهان و مسئولین یگان ویژه صابرین نیروی زمینی سپاه و تیپ 65 نوهد نیروی زمینی ارتش به میزبانی نیروی زمینی سپاه در ستاد فرماندهی نزسا برگزار شد.  

در هخمین زمینه، سرهنگ  پاسدار ابراهیم آتانی فرمانده یگان ویژه صابرین نیروی زمینی سپاه در گفت‌وگویی درباره اهمیت و ضرورت وحدت رده های نیروهای مسلح و به خصوص نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ما همیشه از ابتدا وحدت داشتیم  و جلسات بین رده‌های نیروی زمینی ارتش و سپاه و به خصوص نیروهای ویژه صابرین برگزار می شود، جلسات همدلی است.   

وی افزود: جلسات همدلی بین نیروهای ویژه صابرین و تیپ 65 نوهد استمرار پیدا می‌کند.

فرمانده یگان ویژه صابرین درباره احتمال برگزاری رزمایش مشترک یگان ویژه صابرین و تیپ 65 نوهد اظهار داشت: رزمایش مشترک بین دو رده باید در سلسله مراتب بررسی و ابلاغ شود و خواست‌مان این است که تعاملات  یگان ویژه صابرین و تیپ 65 نوهد افزایش یابد.   

سرهنگ آتانی تاکید کرد: تعاملات خوبی بین دو رده وجود داشته و تلاش کردیم تا از تجربیات یکدیگر نهایت استفاده را داشته باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به یاری خدا بتوانیم گام های بلند تری در راستای خدمت به کشور و امام زمان (عج) برداریم.

سرهنگ سیروس امان اللهی فرمانده تیپ 65 نوهد نیروی زمینی ارتش نیز درباره اهمیت وحدت نیروهای ارتش و سپاه عنوان داشت: با توجه به مسائل مختلفی که در کشور داریم و هجمه های مختلفی که استکبار جهانی ترتیب  داده؛ لزوم وحدت نیروهای مسلح حائز اهمیت است که البته به یاری خدا وحدت و انسجام خوبی بین نیروهای مسلح کشور وجود دارد.

وی افزود: دشمن تلاش می کند تا بین صفوف متحد ملت و نیروهای مسلح شکاف ایجاد کند و برای این اقدام برنامه ریزی کرده است. نیروهای مسلح همیشه واحد بوده و باید این موضوع بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.  

فرمانده تیپ 65 نوهد تاکید کرد: راه و فرمانده ما یکی است و همه ما باید حول این محور حرکت کنیم. ما بحث تعاملات آموزشی را با یگان ویژه صابرین داریم که تلاش می‌کنیم این بحث را ادامه دهیم.  

سرهنگ امان اللهی تصریح کرد: امیدواریم کما فی السابق تعاملات‌مان را بیشتر کنیم و در مقابل دشمنی که تا بن دندان مسلح است بتوانیم بایستیم.   

 سرهنگ امان اللهی تصریح کرد: به یاری خدا با همین همدلی و هم افزایی که بین نیروهای مسلح وجود دارد ، پیروزی جبهه حق بر باطل محقق می شود.  

فرمانده تیپ 65 نوهد در پایان خاطرنشان کرد : کار اصلی ما ارتقا توان دفاعی برای مقابله با دشمن مستکبر است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.