سیلی سعودی ها به منصور هادی


دبیرکل جنبش انصارالله یمن گفت: اطلاعاتی داریم که در عربستان، مقامات سعودی چندین بار به عبدربه منصور هادی (رئیس جمهوری فراری و مستعفی یمن) سیلی زده‌اند.
تصویر سیلی سعودی ها به منصور هادی  عبدالملک بدرالدین در سخنرانی به مناسبت هزارمین روز تجاوز به یمن گفت: با وجود همدستی سازمان ملل متحد و سازمان‌های بین‌المللی با سعودی‌ها اما آنان به بخش کوچکی از جنایات متجاوزان اذعان و اعتراف کرده اند.

وی تاکید کرد: دشمن، بازارهای یمن را هدف قرار می دهد تا شمار زیادی از غیرنظامیان یمنی را به قتل برساند.

دبیرکل انصارالله یمن گفت: رژیم سعودی فقط ابزاری در دست آمریکاست.

وی افزود: متجاوزان همه قوانین و عرف‌ها را زیر پا گذاشته و نقض کرده اند و به هیچ قانونی پایبند نبوده اند. آمریکا حامی واقعی متجاوزان و طراح این تجاوز است و عربستان و امارات نیز دست نشانده های آمریکا هستند.

عبدالملک افزود: جنایات ائتلاف سعودی در یمن برای بسیاری از کشورهای جهان یک امتحان محسوب می‌شود که حقیقت را بیان کنند. عربستان سعودی جزو امت اسلامی محسوب نمی شود.

وی ادامه داد: هزار روز از کشتار مردم یمن و ارتکاب جنایات سعودی‌ها علیه ملت ما می‎گذرد و در مقابل مردم یمن هزار روز مقاومت کرده‌اند. ملت ما هزار روز در برابر به‌روزترین تجهیزات نظامی غرب، مقاومت کرده است.

دبیرکل انصارالله افزود: وضعیت یمن بعد از گذشت هزار روز از تجاوز سعودی بسیار تغییر کرده و موشک‌های ما تا کاخ‌ پادشاهان سعودی‌ می‌رسد.

دبیرکل انصارالله خطاب به متجاوزان سعودی گفت: شما صنعا را هدف قرار می‌دهید و ما ابوظبی و ریاض را. هزار روز است که زنان و کودکان ما را به قتل می‌رسانید و همه چیز را در یمن هدف قرار داده‌اید و انتظار دارید ما سکوت کنیم؟ شما مراکز حیاتی ما را هدف قرار می‌دهید و ما مقابله به مثل می‌کنیم. شما افرادی نادان و احمق هستید و باید محاسبات خود را تغییر دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.