حرکت مضحک در ارسال اقلام دارویی اسرائیل به سوی غزه/حماس راه ورود این اقلام را بست

در حالیکه که بیش از ۳۰۰۰ نفر در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفته گذشته کشته و زخمی شده‌اند، نیروهای امنیتی این رژیم کامیون‌های حامل اقلام دارویی برای کمک به مجروحین این حملات وحشیانه را در حرکتی مضحک روانه این منطقه کردند.

حرکت مضحک در ارسال اقلام دارویی اسرائیل به سوی غزه/حماس راه ورود این اقلام را بست

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، منابع خبری از ارسال حدود 8 کامیون اقلام دارویی و پزشکی نیروهای دفاعی رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر می‌دهند.  گروه حماس دریافت این اقلام دارویی و پزشکی ارسالی از سوی رژیم صهیونیستی را نپذیرفته است.

گفته می‌شود قرار بوده است این اقلام از طریق مرز «کرم سالم» وارد نوار غزه شود که پروه حماس اجازه ورود ان‌ها به این منطقه را نداده است.

رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که ابن اقلام را برای مجروحین حمله افسران خود به معترضان حاضر در راهپیمایی بازگشت به غزه ارسال کرده است. تمامی این مجروحین توسط گلوله‌ها و گازهای اشک‌آور ارتش رژیم صهیونیستی به مجروحیت رسیده‌اند.

در همین حال حماس اعلام کرده است که این گروه 6 کامیون حمل کمک‌های گروه‌های فلسطینی و یونیسف را دریافت کرده است و از آن‌ها برای تأمین نیازهای مجروحین راهپیمایی بازگشت بهره می‌برد.

در هفته آخر راهپیمایی بازگشت همزمان با انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس دست‌کم 64 فلسطینی شهید و بیش از 2800 نفر از ساکنان غزه به شدت مجروح شدند.

از ابتدای برگزاری راهپیمایی‌های بازگشت تاکنون 108 فلسطینی از جمله 7کودک شهید و نزدیک به 12000 نفر مجروح شده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.