ترامپ جانورش را به اون نشان داد!


رئیس جمهور آمریکا، از رهبر کره شمالی خواست لیموزینش را ببیند.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا به نقل از «ان بی سی» دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا لیموزین خود را به کیم جونگ اون نشان داد که آن را«جانور» می نامد.

این خودرو حتی می تواند در مقابل ضربه موشک بالستیکی و یا حمله شیمیایی از وی دفاع کند. 

ادامه مطلب ...

دیدار تاریخی «کیم جونگ اون» با «پیر خرفت»!



رهبران کره شمالی و ایالات متحده آمریکا در حالی برای یک دیدار تاریخی وارد سنگاپور شده‌اند که تا پیش از این در چندین نوبت به یکدیگر فحش و ناسزا گفته یا همدیگر را مسخره کرده‌اند.

تقریبا همه ناسزاهای شخصی دونالد ترامپ و کیم جونگ اون در چند ماه گذشته رسانه‌ای شده و در خاطر سیاستمداران و مردم جهان باقی مانده است. 

ادامه مطلب ...

تولید اولین پهپاد ضربتی سنگین در روسیه



پهپاد ضربتی سنگین برای اولین بار در روسیه ساخته شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سخن در خصوص پهپادهای " آلتیوس —اُ" است. این پهپاد برای مسافت های طولانی در نظر گرفته شده و وزن آن بیش از 7.5 تن است. 

ادامه مطلب ...

بازتاب سخنان امام خامنه‌ای در رسانه‌های جهانی| «اگر یکی بزنید ۱۰ تا می‌خورید»

سخنان امروز رهبر انقلاب اسلامی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی در خصوص سیاست خارجی ایران، برجام، منطقه و برنامه موشکی محورهای اصلی بودند که از سوی رسانه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی مورد پوشش قرار گرفته‌اند.


بازتاب سخنان امام خامنه‌ای در رسانه‌های جهانی| «اگر یکی بزنید 10 تا می‌خورید»

 سخنان امروز رهبر انقلاب اسلامی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی در خصوص مسائل مرتبط با سیاست خارجی، برنامه هسته‌ای و موشکی ایران بازتاب‌های گسترده‌ای در رسانه‌های منطقه‌ای و جهانی یافت. 

ادامه مطلب ...

همنوایی آلمان با رژیم صهیونیستی علیه ایران


همنوایی آلمان با رژیم صهیونیستی علیه ایران

 آنگلا مرکل صدراعظم آلمان در این کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که در دیدار دوشنبه با بنیامین نتانیاهو، موافقت خود را با نگران کننده بودن فعالیت های جمهوری اسلامی در خاورمیانه، به ویژه علیه امنیت اسرائیل، بیان داشته است.

به نقل از رویترز، مرکل در این کنفرانس مشترک مطبوعاتی گفت: «ما (با اسرائیل) هم عقیده‌ایم که مسأله نفوذ منطقه‌ای ایران، به ویژه برای امنیت اسرائیل، نگران کننده است.» 

ادامه مطلب ...