بازتاب گسترده بکارگیری تجهیزات دفاعی جدید ایران در مطبوعات کویت


 نیروهای مسلح ایران در رزمایش خود سامانه موشکی 'باور 373' را با موفقیت آزمایش کرد که از این سامانه در زمینه دفاعی استفاده می شود.
این خبرگزاری در ادامه نوشت: مسئولان ایرانی تاکید کرده اند که به آزمایش این سامانه تا تولید انبوه ادامه خواهند داد و تمامی فعالیتهای دفاعی مشابه بر اساس زمان بندی و برنامه ریزی به عمل آمده ادامه خواهد یافت.
نشریه القبس کویت نیز در شماره امروز خود با درج عکسی بزرگ از رزمایش نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اشاره به درج عبارت 'ما می توانیم' از سوی نیروهای ایرانی بر روی سامانه‌های موشکی می نویسد : هدایت سامانه موشکی جدید 'باور 373' به تیمی ویژه برای استفاده از آن در نیروی هوایی واگذار خواهد شد و در واقع این سامانه نمونه ایرانی سامانه 'اس 300' است که تهران آن را از مسکو خریداری کرده است.
القبس می نویسد: حسن روحانی رییس جمهور ایران پیش از این از سامانه موشکی 'باور 373' پرده برداری کرده بود .
به عقیده کارشناسان 'باور 373' می تواند موشک های بالستیک را در فواصل دور و میانی هدف قرار دهد و پیش از این مسئولان ایرانی اعلام کرده بودند که سامانه ملی دفاعی خود را با ویژگی ها و توانمندی های اس 300 تولید خواهند کرد.
سامانه ایرانی تازه ساخته شده قدرتمند و مجهز به ایستگاه ردیابی موشکی و موشک های دوربرد و میان برد است که می‌تواند موشک ها و جنگ افزارهای شلیک شده از جانب دشمن را نابود ک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.