امیر پوردستان: هزاران پرواز اطرافمان را رصد می کنیم

پوردستان

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: روزانه هزاران پرواز در اطراف ما در حال انجام است، تمامی این تحرکات و پروازها در حال رصد شدن است. امیر احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش با حضور در برنامه تلویزیونی نگاه یک با تبریک روز ارتش اظهارداشت: شهید صیاد شیرازی دارای روح بزرگی بود و جسم خود را به زحمت انداخت تا به شایستگی به وظیفه ای که نظام بر دوشش گذاشته بود عمل کند.
وی افزود: هدف شهید صیاد شیرازی، انجام کار در جهت خدمت بود. ویژگی بارز ایشان ولایتمداریش بود. تربیت یافتگان شهید صیاد شیرازی در مجموعه ارتش وجود دارند.

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه نبوغ نظامی شهید صیاد شیرازی باعث جذب جوانان شد، گفت: ایشان با مدیریت جهادی کار را پیش می برد.

پوردستان در خصوص وضعیت فعلی ارتش گفت: یکی از کارهایی که در حال حاضر انجام می دهیم رصد مداوم حرکت هاست به طوریکه روزانه هزاران پرواز در اطراف ما در حال انجام است، تمامی این تحرکات و پروازها در حال رصد شدن است.

وی افزود: تمامی شناورهایی که در خلیج فارس، دریای عمان و دریای خزر هستند رصد میشوند و در کنار این رصد ها طرح های دفاعی مناسبی تدوین کرده ایم که بر اساس دکترین دفاعی خود پاسخی کوبنده به متجاوزین بدهیم.

پوردستان با بیان اینکه امروز توانمندی های دفاعی خوبی در کشور وجود دارد اظهار داشت: بعنوان مثال در قرارگاه پدافند هوایی در سه لایه ارتفاع پست، ارتفاع متوسط و ارتفاع بالا با کشف، رهگیری و انهدام اهداف توانسته ایم آسمانی امن را در جمهوری اسلامی ایران فراهم آوریم.

وی افزود: در کنار نگاه به تجهیزات جنگ تحمیلی به ما آموخت بزرگترین بنیه یک نیروی نظامی نیروی انسانی است.

جانشین ارتش در خصوص دستاوردهای جدید ارتش گفت: در حوزه رزم زمینی سلاح های تک تیر انداز جدید و دستاوردهای مانند ربات های جنگی را ساخته ایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.